Projekt AlterNet
U Gračacu besplatna edukacija za Prijavu projekata na mjere u ruralnom razvoju
U sklopu projekta AlterNET – Edukacijom i umrežavanjem do zaposlenja na ruralnom području u Gračacu će se održati edukacija „Prijava projekata na mjere u ruralnom razvoju uz informatičku edukaciju za potrebe korištenja mjera iz Programa ruralnog razvoja“. Edukacija je besplatna za sudionike/ce, traje dva dana; u petak 28. rujna i u ponedjeljak 1. listopada, a održava se u vijećnici Općine Gračac, Park sv. Jurja 1, 23440 Gračac.
Edukacija počinje 28. rujna u 18 sati, te 1. listopada u 10 sati, a održava ju Neven Jurjević, dipl. ing., savjetnik za poljoprivredu i ruralni razvoj u Agenciji za ruralni razvoj Zadarske županije (AGRRA).
Edukacija je prije svega namijenjena dugotrajno nezaposlenim osobama, to jest osobama koje su, ukoliko imaju ispod 29 godina, nezaposlene minimalno 6 mjeseci, odnosno koje su, ukoliko su starije od 29 godina, nezaposlene minimalno godinu dana. Na edukaciju se također mogu prijaviti i članovi udruga koje djeluju na području ruralnog razvoja ili to planiraju, poljoprivrednici i predstavnici javnog sektora na administrativnom području Općine Gračac. Zainteresirani se mogu prijaviti voditeljici projekta Nives Rogoznici na e mail: desk@ekozadar.hr ili na broj mob. 091 20 85 696.
Ovo je druga od ukupno osam ovakvih edukacija, a naredne će se održati u Obrovcu, Novigradu, Pakoštanima, Polači, Stankovcima i Sv. Filipu i Jakovu. Projekt AlterNET provodi udruga „Eko-Zadar“ u partnerstvu s Agencijom za ruralni razvoj Zadarske županije (AGRRA). Riječ je o dvogodišnjem projektu provedba kojeg će trajati do 13. svibnja 2020. godine, a čiji je cilj edukacijom i umrežavanjem povećati zapošljivost dugotrajno nezaposlenih osoba na ruralnom području Zadarske županije kroz stjecanje kompetencija za obavljanje poslova potrebnih na ruralnom području, umrežavanje s lokalnim dionicma i svladavanje vještina poslovnog komuniciranja. Projekt vrijedan 957.059,31 HRK u potpunosti je financirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.